Aste Santuko ludoteka – Ludoteca de Semana Santa

Aste Santuan ludoteka erabili duten Haur Hezkuntzako ikasleek primeran pasatu dute. Oporrez jolasten, sukaldean, dantzan,… gozatzea izan da helburua.

Egun batzuetan eskolako baratzera joan dira Paskuako arrautzen bila, eta bide batez limoiak hartu dituzte jantokian limoizukua egiteko. Beste egun batzuetan, inguruko parke batera joan dira txangoan, edo eskulanak egin dituzte salto-gelan jolastu ondoren, edo gozogintza egin dute eta madalena gozoak prestatu dituzte. Azken batean, Aste Santuko oporrak oso alaiak izan dira jolasten eta esperimentatzen.

En Semana Santa el alumnado de Infantil que ha utilizado la ludoteca se lo ha pasado genial. El objetivo ha sido disfrutar de las vacaciones jugando, cocinando, bailando…

Unos días han ido a la huerta de la escuela a buscar los huevos de Pascua y de paso coger limones para hacerse en el comedor una limonada. Otros días, se han ido de excursión a un parque cercano o han hecho manualidades después de jugar en la salto-gela o han hecho de reposteros y han preparado unas madalenas riquísimas. En fin que han pasado unas vacaciones de Semana Santa muy alegres jugando y experimentando.