Biodonostiako jarduera zientifikoa «Giza gorputza zientifikoa» DBH4 – Actividad científica Biodonostia «Explorando el cuerpo humano» 4ºESO

Urtero bezala, Biodonostiak ateak ireki ditu lurraldeko ikasleei harrera egiteko, helburu bikoitzarekin: zientzia hurbiltzea eta bokazio zientifikoak sustatzea gazteengan, etorkizunean bide unibertsitarioa aukeratuko baitute, ziurrenik adar biosanitariokoa.

Bigarren Hezkuntzako 4. mailako gure ikasleek, lehen aldiz aste honetan, prestakuntza-jarduera eta zientzia-dibulgazioko jarduera honetan parte hartu dute, eta Institutuaren jarduera zientifikoa bertatik bertara ezagutzeko aukera izan dute. Horretarako, zentroko hainbat profesional ikertzaile-gidari bihurtu dira, eta gaur egun zentroan aktibo dauden ikerketa- eta berrikuntza-proiektuak eta horien aplikazio praktikoa erakutsi dizkiete. Ondoren, ikasleek sortu zaizkien eta ikertzaileak erantzuten saiatu diren zalantzak edo kontsultak planteatu ahal izan dituzte, eta aktiboki parte hartu ahal izan duten tailerrak egin dituzte. Ikasleek eta lagundu dieten irakasleek oso ondo baloratu dute jarduera.

Como cada año, Biodonostia ha abierto sus puertas para recibir a alumnado del territorio, con un doble objetivo: acercar la ciencia y fomentar las vocaciones científicas en estos jóvenes que en un futuro optarán por una vía universitaria, probablemente de la rama biosanitaria.

Nuestro alumnado de 4º de Educación Secundaria, por primera vez esta semana, ha participado en esta actividad formativa y de divulgación científica, dónde han podido conocer de primera mano la actividad científica del Instituto. Para ello, varios profesionales del centro se han convertido en investigadores – guía mostrándoles los proyectos de investigación e innovación actualmente activos en el centro y su aplicación práctica. Posteriormente, el alumnado ha podido plantear las dudas o consultas que les han ido surgiendo y a las que los investigadores han tratado de responder y han llevado a cabo diferentes talleres en los que han podido participar activamente. La actividad ha sido muy bien valorada tanto por el alumnado como por los docentes que les han acompañado.