Cristina-enean 3 eta 4 urteko gelakoak – Los niños y niñas de 3 y 4 años en Cristina-enea

Gaur, gure eskolako 3 eta 4 urteko haurrak Cristina-enea fundazioak antolatutako «Marrubitxo» eta «Udaberri zer berri» tailerretara joan dira. Tailer horiek Cristina-enea parkean dira eta helburua udaberriko misterioak ezagutzea da.

Iritsi ginenean, begiraleek hartu gintuzten, eta bizitzaz eta kolorez betetako mundu batean murgiltzera gonbidatu gintuzten.

Haurrek parkeko koloreez, usaiez eta soinuez gozatu dute. Eta gainera gure ingurumena zaintzearen garrantzia ikasi dute.

Eskolara itzultzean, zirkulu batean bildu ginen naturan bizi dugun egunaz hausnartzeko. Haurrek hunkituta partekatu zituzten beren esperientzia gogokoenak eta udaberriari buruz ikasitakoa.

Hoy, los/as niños/as de 3 y 4 años de nuestra escuela han acudido a los talleres de «Marrubitxo» y de «Udaberri, zer berri» organizado por la fundación Cristina enea. Dichos talleres son en el parque de Cristina enea y el objetivo es descubrir los misterios de la primavera.

Al llegar, fuimos recibidos por los monitores que nos invitaron a sumergirnos en un mundo lleno de vida y color.

El alumnado ha disfrutado de los colores, los olores y los sonidos del parque. Además,

ha aprendido la importancia de cuidar nuestro medio ambiente.

Al regresar a la escuela, nos reunimos en un círculo para reflexionar sobre nuestro día en la naturaleza. Los/as niños/as compartieron emocionados sus experiencias favoritas y lo que habían aprendido sobre la primavera.