Eskulturarik egitea nahi? – ¿Quieres hacer esculturas?

Eduardo Chillidaren jaiotzaren 100. urteurrena ospatzeko, Haur Hezkuntzako haurrek hainbat eskultura egin dituzte. Eduardo Chillidak hain gustuko zituen materialekin lan egin dute: harria, burdina eta egurra. Era berean, jolasaren bidez, harrizko eta burdinezko eskultura batzuk ezagutu dituzte. Ikasle batzuek hain ezaguna den «Haizearen orrazia» eskultura asko ezagutzen dute eta itsasoaren soinua non dagoen eta nola entzuten den kontatu digute.

Azkenik, haur bakoitzak bere eskultura landu du. Primeran pasa dute eta oso motibatuta sentitu dira. Beren obrak eskolako sarreran erakusgai jarri ditugu eta honela, gainerako ikasleek eta beren familiek, ikusteko eta gozatzeko aukera izan dute.

Para conmemorar el 100 aniversario del nacimiento de Eduardo Chillida, los niños de Educación Infantil han realizado varias esculturas. Han trabajado con materiales que tanto gustaban a Eduardo Chillida: piedra, hierro y madera. Asimismo, a través del juego, han conocido algunas esculturas de piedra y hierro. Algunos alumnos conocen muy bien la tan popular escultura «El Peine del Viento» y nos han contado dónde está y cómo se escucha el sonido del mar.

Por último, cada niño ha trabajado su escultura. Se lo han pasado en grande y se han sentido muy motivados. Hemos expuesto sus obras en la entrada de la escuela y así, el resto de alumnos y sus familias han tenido la oportunidad de verlas y disfrutarlas.