Chameleon Theatre

Cowboy Dan bere zaldiarekin etorri da Kaliforniatik gure eskolara istorio asko kontatzera eta barre eginaraztera.

Haur Hezkuntzako eta Lehen Hezkuntzako ikasleek antzerkiaz gozatu dute ingelesez, abestuz, jolastuz eta antzezlanetan aktiboki parte hartuz. Ingelesa praktikatu dugu eta hiztegi berria ikasi dugu. Baina, batez ere, oso ondo pasatu dugu.

Hiru izan dira antzerkiak:  “The legend of desert Dan” haur hezkuntzakoentzat, “12 o’clock train” LH1, 2 eta 3rentzat, eta “The mild west” LH4, 5 eta 6rentzat.

Eskerrik asko Dan!

El cowboy Dan ha venido con su caballo desde California a nuestro colegio para contarnos muchas historias y hacernos reir.

Tanto el alumnado de Infantil como el de Primaria ha disfrutado del teatro en inglés, cantando, jugando y participando activamente en las obras. Hemos practicado inglés y aprendido nuevo vocabulario. Pero sobre todo, nos lo hemos pasado muy bien.

Tres han sido las obras que nos han ofrecido: “The legend of desert Dan” para Infantil 3, 4 y 5. “12 o’clock train” para 1º, 2º y 3º de primaria y “The mild west” para 4º, 5º y 6º de primaria.

Gracias Dan, de Chameleon Theatre, por hacernos disfrutar tanto.