LH 5. eta 6. mailako ikasleak operan – El alumnado de 5º y 6º de Educación Primaria en la ópera

LH 5 eta 6. mailakoak Kursaalera joan dira “Goazen operara” ikuskizunaz gozatzera. Oraingo honetan, Donizettiren “Maitasun elixirra” ikusi eta entzuteko aukera izan dute.

Pianoa izan da operako protagonista, ahots ezberdinekin batera. Era berean, istorioa kontatu diete antzerkia abestuz.

Ikasleek asko gozatu dute eta biziki txalotu dute.

El alumnado de 5º y 6º de Primaria ha acudido al espectáculo “Goazen operara” que se ofrece en el Kursaal. En esta ocasión han tenido la oportunidad de ver y escuchar el “Amor elixir” de Donizetti.

El piano ha sido el protagonista de la ópera junto a diferentes voces. Asimismo, les han contado la historia cantando teatro.

Los alumnos han disfrutado mucho y lo han aplaudido efusivamente.