MREk Europako musikaren eguna Egian ospatu du – Hemos celebrado por Egia el día europeo de la música

Europako musikaren eguna Egian zehar HH eta LHkoek emanaldi bereziekin ospatu dugu. Ketèlbyren “Azoko Persiar batean” musikarekin 2, 3, 4 eta 5 urteko umeek Egiako kaleak alaitu dituzte.

Ondoren Lehen Hezkuntzako ikasle guztiek jarraitu dute Egia girotzen ondorengo musikekin: LH1-2 L.Andersonen “El reloj sincopado”, LH3-4 Mozarten “Marcha turca” eta LH5-6 Prokofieven “Romeo y Julieta”.

Artista tximista izan dira, primeran pasa dugu eta oso ondo jo dute!!

El alumnado de EI y EP ha celebrado con actuaciones especiales el día europeo de la música. Con la música de Ketèlby “Azoko Persiar batean” los niños de 2, 3, 4 y 5 años han animado las calles de Egia.

A continuación el alumnado de Primaria ha seguido ambientando el barrio con las siguientes músicas: 1º-2ºEP “El reloj sincopado” de L.Anderson, 3º-4ºEP “Marcha turca” de Mozart y 5º-6ºEP “Romeo y Julieta” de Prokofiev.

¡¡Todos-as han sido unos-as artistas, nos lo hemos pasado genial y han tocado muy bien!!