Lehen Hezkuntzako 5. mailako ikasleen egonaldia Barriako barnetegian – Estancia del alumnado de 5º de Primaria en el barnetegi de Barria

Gure LH5eko ikasleek Barria Euskal Girotze Barnetegian egun batzuk pasa dituzte. Haurrek euskal giro aberatsa ezagutzeko eta bizitzeko aukera izan dute Barrian. Pertsona ardatza izanik, ikasleen euskarazko komunikazio gaitasuna eta talde harremanak ere landu dituzte.

Erronkak, frogak, basotik ibilaldiak eta jolas ugari egin dituzte. Benetan esperientzia aberasgarria izan da.

Nuestro alumnado de 5º de primaria ha pasado unos días en el Barnetegi de Barria. Allí, ha tenido la oportunidad de conocer y vivir un ambiente euskaldun. Siendo la persona el eje, también ha trabajado la competencia comunicativa en euskera y las relaciones grupales de los alumnos.

Han realizado retos, pruebas, paseos por el bosque y numerosos juegos. Ha sido una experiencia realmente enriquecedora.