Maria Reina Eskolako ikasle eta irakasleak Lilatoian – Alumnas y profesoras de Maria Reina Eskola en la Lilatón

Lilatoiak, kirola eta elkartasuna uztartzen dituen urteroko ekitaldiak, adin guztietako 6200 partaide erakarri zituen. Aurten, Maria Reina Eskola bikain aritu zen lasterketan, irakasle zein ikasleek 5 kilometroko lasterketan konpromisoa erakutsi baitzuten. Elkargoaren ongizateari ere nabarmen laguntzen dio, eragin positibo iraunkorra uzten baitu inplikatutako guztietan.

Beste behin ere, eskerrak eman behar dizkiogu Eroskiri, ikasleen dortsalekin laguntzeagatik, gure neskek lasterketan parte har dezaten laguntzen duelako.

La Lilatón, un evento anual que combina deporte y solidaridad, atrajo a 6200 participantes de todas las edades. Este año María Reina Eskola brilló en la carrera, dado que alumnas y profesoras mostraron su compromiso en la carrera de 5 kilómetros. También contribuye de manera significativa al bienestar del colegio que deja un impacto positivo duradero en todas las involucradas.

Una vez más tenemos que agradecer a Eroski por su colaboración en los dorsales de las alumnas ya que contribuye a que puedan participar en la carrera.