Mugikorrik gabeko eguna. Urratsez urrats, mugikorra bazter dezakegu – El día sin móvil. Paso a paso podemos prescindir del móvil

Maiatzaren 31n I-txoin guraso taldeak sustatutako Mugikorrik gabeko Eguna ospatu genuen eskolan.

Lehen aldi honetan, mugikorrik gabeko egunarekin harremanetan jartzea izan da helburua, eta gure egunerokotasunean mugikorra ez erabiltzean nola moldatzen garen ikustea.

Proiektuaren ekimen berri honek harrera ona izan zuen eskola osoan. Esperientzia oso positiboa izan da, ikasleek, irakasleek eta familiek ahalegin handia egin baitute.

El 31 de mayo celebramos en la escuela el Día sin Móvil promovido por el grupo de padres y madres I-txoin.

En esta primera ocasión el objetivo ha sido toma de contacto con el día sin móvil, y ver cómo nos desenvolvemos en nuestro día al no utilizar esta herramienta.

Esta nueva iniciativa del proyecto tuvo buena acogida en toda la escuela. La experiencia ha sido muy positiva, ya que se ha visto un esfuerzo por parte del alumnado, profesorado y de las familias.