Txinpun eguna eta kutxa misteriotsua – Txinpun eguna y la caja misteriosa

Atzo, osteguna, jantokian Txinpun eguna ospatu genuen. Egun honek, ASKORAko talde guztiak batzeko eta haurrei egun berezi bat eskaintzea zuen helburu nagusia.

Ospakizunen artean,  menu berezi bat eta patioan ikusgai zegoen kaxa misteriotsu bat zeuden! Bazkaldu bezain laster, haurrek, ikusminez, kutxa inguratu zuten, eskolako jantokiko langileek misterioa argitzen zuten bitartean.

Barruan, pirata-apaingarri bat egiteko materiala zegoen eta baita jolas kooperatibo desberdinak azaltzen zituen mezu bat ere. Hauetako jarduera bakoitzak, laguntasuna eta lankidetza sustatzen zituen.

Primeran pasa zuten!

Ayer, jueves, en el comedor se celebró El Txinpum eguna.

El Txinpum eguna es una forma de unir a todos los equipos de ASKORA y ofrecer un día especial a los niños y niñas.

Dicha celebración consistió en un menú especial y la sorpresa de ¡una caja misteriosa en el patio!

Nada más terminar de comer, los/as niños/as con expectación, rodearon la caja, mientras el personal del comedor escolar desvelaba el misterio.

En su interior, había material para confeccionarse un broche de pirata. También encontraron un mensaje en el que se indicaban diferentes juegos cooperativos. Cada actividad fomentaba el compañerismo y cooperación.

¡Se lo pasaron en grande!